Bare Grace Misery


Sajnos még nem készült hozzá videó!
Ha szeretnéd, hogy legyen, segíts filmötletekkel! Email-t a pesthysanyi@yahoo,com-ra írhatsz.

Előre is köszönöm!!



Édes fiú, jöjj be!
A sötét oldalad én vagyok.
Halj meg bűneimért,
Ahogy a Kiválasztott.
Fahéj nyoszolya
Szégyentelen vágyadnak.
Balerina,
Pokol tüzeként éget ez a tánc.

Óh, Csupasz Báj-nyomor

Csak egy mesék nélküli gyermek vagyok.
Sötét, de szerethető.
Kis Gyufaárus lány, hóban megfagyott.

Refr
Hazugan szeress,
Csupasz Báj-nyomor
Tetézve a percet.
Csupasz Báj-nyomor
Hát ez vagyok én:
Csupasz báj a napok végére.

Csöpögős illat,
Romlott Luca gyengéden füllent neked.
Nincs olyan pap,
Ki az égbe imádkozhatna engem.
Ha végzett velem,
Nehogy azt hidd, hogy szégyent éreznék.
Vad dolog ez,
Soha, semmit nem sajnáltam én.

Csábítón szeress,
Csupasz Báj-nyomor
Tetézve a percet.
Csupasz Báj-nyomor
Hát ez vagyok én:
Csupasz báj a napok végére.

EREDETI DALSZÖVEG

Bare Grace Misery

Sweet boy, come in
I am the dark side of you
Die for my sins
Like the One once did
Cinnamon bed
For your unashamed appetite
A figurante
This dance will hurt like hell

Oh, bare grace misery

Just a child without a fairytale am I
Dark but so lovely
A Little Match Girl freezing in the snow

Refr
Love lying, enticing
(Bare grace misery)
Crowning the moment
(Bare grace misery)
This is what I am
Bare grace for the end of days

Romantic scent
Spoiled Lucrece lies warm for you
There’s no such priest
That can pray me to heaven
When done with me
Forget if you think I feel ashamed
A wild thing
Never felt sorry for anything

Refr

Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)