Higher Than Hope



Hiúbb a reménynél

Idő az énem ragadta el,
s kulcsot sem hagyott,
Hogy mellkasom gyógyírját felfedje.
Anyám, nem a kín, mi széthasít,
Csak a szeretet mit érzek én
Amikor karodban tartasz.

Hiú remény,végtelen kántálók,
S álmaim ím rátok hagyatott.

Vörös Nap kél, légszomjas halál,
S belül szorongató éj.

Kínszenvedés,s egy angyal mellettem áll,
de Jézus nincs a harcom végén,
Hogy megszabadítsa lelkem a Kardtól.
Remény mutatott egy költői mennyei tájat nekem,
S a szűz hóval távozom.

Hiú remény,
Végtelen kántálók,
S álmaim most rátok hagyatott.

Vörös Nap kél,
Légszomjas halál,
S belül szorongató éj.
Vörös Köd kél, s lehull a függöny,
S vak remény gyógyulásom.

Szeretném azt gondolni, hogy…nem azt, hogy miért velem történt meg, hanem, hogy miért én lettem megmentve? Mi mást tehetnék most?

Halálod mentett meg!

El sem tudom mondani, mennyire rémisztő nem tudni valamiről.  Nem tudod mi zajlik belsődben, nem tudod mi történik veled.
A legjobb módja, ha valakit egyszerűen odadobnak, hogy közölje velük…akkor is, ha az a kegyetlen igazság…”)

Vörös Nap kél,
Légszomjas halál,
S belül szorongató éj.
Vörös Köd kél, s lehull a függöny,
S vak remény gyógyulásom.



Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)