The Siren



 A szirén


Egy hölgy a fókáknak
Játszik hegedűn.
Figyeld a hívogató hangot!

A kerékhez ki kötött ki?
A zodiákus elpártolt tőlem
(Jöjj hozzám)
Valahol ismert már végzetem.
Hallom, de hogyan látom majd?

Magamat kötöttem a kerékhez,
Vitorláimhoz nem én, a szél suttog
(Jöjj hozzám)
Valahol ismert már végzetem,
Hallom, de hogyan látom majd?
A kerékhez ki kötött ki?
A zodiákus elpártolt tőlem
(Jöjj hozzám)
Valahol ismert már végzetem.
Hallom, de hogyan látom majd?

Magamat kötöttem a kerékhez,
Vitorláimhoz nem én, a szél suttog
(Jöjj hozzám)
Valahol ismert már végzetem,
Hallom, de hogyan látom majd?

EREDETI DALSZÖVEG

The Siren


A lady with a violin playing to
the seals
Hearken to the sound of calling

Who tied my hands to the wheel?
The zodiac turns over me
(Come to me)
Somewhere there my fate revealed
I hear but how will I see

I tied myself to the wheel
The winds talk to my sails, not me
(Come to me)
Somewhere there my fate revealed
I hear but how will I see
Who tied my hands to the wheel?
The zodiac turns over me
(Come to me)
Somewhere there my fate revealed
I hear but how will I see

I tied myself to the wheel
The winds talk to my sails, not me
(Come to me)
Somewhere there my fate revealed
I hear but how will I see

Archiválás

További lehetőségek

Köszönöm szépen a látogatást! Várlak legközelebb is! :)